14 mei - Reisverslag uit Shanghai, China van Greald Henstra - WaarBenJij.nu 14 mei - Reisverslag uit Shanghai, China van Greald Henstra - WaarBenJij.nu

14 mei

Door: Greald

Blijf op de hoogte en volg Greald

14 Mei 2006 | China, Shanghai

Rondvaart door de haven naar de monding van de Huangpu in de Yangtze. De laatste lijkt de zee wel (zie foto) De enorm [en daarmee werd het oorspronkelijke bericht afgebroken, ik weet ook niet meer hoe het eindigt]
'sAvonds met woordenboekjes zitten rommelen om te kijken hoe ik mijn naam volgens volgens gebruik hier in goed lopend Chinees kan vertalen. Het lijkt erop dat GeiRe'ai goed in de buurt komt en 'heb lief' betekent. Mijn achternaam zou mogelijk met HenXiao benaderd kunnen worden, 'geweldig lachen'(?) Ik moet het nog laten controleren maar dat durf ik eigenlijk niet. Aan een dame kun je de vraag met goed fatsoen natuurlijk niet voorleggen en wat zal een heer wel niet denken?

• 14 Mei 2006 - 19:52

Dhenstra@hotmail.com:

Dagrapport 14-5 is afgebroken na de woorden .. De enorm

• 15 Mei 2006 - 09:52

Albèrt:

Beste Ikhebleif Geweldiglachen,

Man wat een foto's, wat een dynamiek, dat is wat anders dan het Bouwrijp maken van het Reitdiepgebied. Ik hoor nog van je en heel veel plezier in Het Hemelse Rijk.
    Albèrt