9 juni, de laatste dag - Reisverslag uit Beijing, China van Greald Henstra - WaarBenJij.nu 9 juni, de laatste dag - Reisverslag uit Beijing, China van Greald Henstra - WaarBenJij.nu

9 juni, de laatste dag

Door: Greald

Blijf op de hoogte en volg Greald

09 Juni 2006 | China, Beijing

Gisteravond met het bestuur wezen eten; wij mochten een gelegenheid uitzoeken. Mijn voorstel was een locatie waar hond en kat geserveerd werd. Dat werd m dus niet, of toch? Het werd een eetstraatje vlak in de buurt waar ze ook traditionele muziek jengelen. Daar hebben we maar iets besteld, het bleek o.a. iets van schorpioenen, kevers, musjes of kikkers, allemaal gebraden op een prikker. Heel apart.

Vandaag werkdag, inpakken en weer uitpakken want we moesten in pak op excursie. Bij Atos Origen die een presentatie gaf over hun project bij de Olympische Spelen. Eg boeiend.

Op de valreep een shaver gekocht waar ik indertijd aan gewerkt heb. Inderdaad voor de Chinese markt.

Nou dat was China voor mij, morgen ochtend vlieg ik terug.

• 09 Juni 2006 - 15:41

Monica:

leuk en atos Origen komt bekend voor doe ik zaken mee voor ICT-projecten op gebied van inkoop.

ps. wij zijn morgen gewoon in gouda
    groetjes monica en kids